Grafické zobrazení

Mobilní aplikace

Oficiální mobilní aplikace pro občany i návštěvníky městské části Praha – Kunratice

Mobilní aplikace Moje Kunratice je elektronickou službou, která vás přiblíží v kontaktu s úřadem, bude vás informovat o dění v městské části a o způsobech řešení životních situací.  

Android aplikace Moje Kunratice iOS: aplikace Moje Kunratice
Android: Google play iOS: iTunes

Aplikace Vám poskytuje následující funkce:

1) Registrace

Mobilní aplikace vám umožňuje si předvyplnit vaše kontaktní informace. V případě komunikace s úřadem dojde k předvyplnění těchto údajů do formuláře. Údaje pro fungování aplikace není nutné předem zadávat, jedná se pouze o funkci pro váš vyšší komfort. Vaše údaje nejsou poskytovány 3. osobám, ani nejsou zpracovávány, dokud neodešlete zprávu z aplikace. Následně údaje slouží pouze k vyřízení komunikované problematiky. 

Informace zveřejňované dle GDPR naleznete na webových stránkách:
https://www.praha-kunratice.cz/informace-o-zpracovani-osobnich-udaju-fyzickych-osob-gdpr-v-mestske-casti-praha-kunratice

2) Komunikace s úřadem 

Mobilní aplikace vám umožňuje několik typů kontaktu s úřadem:

  • Kontakty: Základní kontakty na úřad a zaměstnance úradu.
  • Zprávy: Pomocí mobilní aplikace nám můžete zaslat zprávu vč. příloh, my vám odpovíme zpět přímo do aplikace. O zpětné vazbě budete informování notifikační zprávou.
  • Rezervace: Potřebujete si něco zařídit na úřadě? Zašlete nám požadavek k rezervaci času. Najdeme nejbližší termín, který bude vyhovovat.
  • Hlášení závad: V případě kritických událostí, jako je například problém s elektrickým vedením, plynem, prasklou vodou, využijte prosím přímý telefonní kontakt na správce, aby se zamezilo časovým prodlevám. Jednotlivé kontakty jsou v sekcích:
    • Plynovod: Kritické problémy hlaste přímo na +420 1239
    • Elektrické vedení: Kritické problémy hlaste přímo na +420 1236
    • Kanalizace a vodovody: Kritické problémy hlaste přímo na +420 840 111 112
    • Zeleň: Je poničená zeleň, zasahuje do komunikace, je nevzhledná, nebo strom ohrožuje životy.
    • Komunikace: Na silnici jsou výmoly, nepovolené zátarasy, autovraky apod.
    • Veřejné osvětlení: Např. nesvítí lampa
    • Nepořádek na zastávce MHD: Na zastávce je nepořádek, nebo je poničena.
    • Koše na psí exkrementy: Je koš rozbitý, nebo chybí pytlíky. 
    • jiné: Pokud váš problém nebude spadat do ani jedné z výše uvedených kategorií, můžete nám zanechat zprávu zde.

4) Krizové situace

Kontakty v případě řešení krizových situací. Tísňová volání, policie, záchranáři, hasiči.

5) Aktuálně z Kunratic

Aktuální informace z Kunratic. Zde naleznete nejnovější zprávy z naší městské části a nejbližšího okolí.

  • Aktuality
  • Akce
  • Kunratický zpravodaj

6) Jak si zařídit

Zde naleznete postupy řešení životních situací na úřadu městské části.

7) Nakládání s odpady

Informace a postupy jak nakládat s odpady. Kontakty na sběrné dvory, místa kontejnerů a aktuality týkajících se odpadů.

8) Ztráty a nálezy

Pokud naleznete ztracenou věc, můžete ji přinést na úřad MČ Praha-Kunratice K Libuši 7, 148 00 Praha 4. Objekty nálezu zde následně vyvěšíme a pomůžeme nalézt oprávněného majitele.

9) Sdílení

Budeme rádi, když nám pomůžete s propagací mobilní aplikace mezi své sousedy a společnými silami utvoříme skvělé místo pro život.


Náhledy aplikace

0
Odeslání zprávy úřadu  - snímek mobilní aplikace
Kunratický zpravodaj - snímek mobilní aplikace
Aktuálně - snímek mobilní aplikace
Možnost identifikace uživatele - snímek mobilní aplikace
Hlavní menu - snímek mobilní aplikace
Sdílení aplikace - snímek mobilní aplikace
Informace o aplikaci - snímek mobilní aplikace
Jak nakládat s odpady - snímek mobilní aplikace
Detail informace  - snímek mobilní aplikace
Aktuality k odpadům - snímek mobilní aplikace
Kontakty - snímek mobilní aplikace
Jak si zařídit - snímek mobilní aplikace
Hlášení závad na komunikaci - snímek mobilní aplikace
Hlášení závad na komunikaci - snímek mobilní aplikace